Møder kræver mere end gode intentioner. Hos ed hjælper vi dig med at finde komplette møderumsløsninger og AV-udstyr, der bare virker – lige fra skærme og lyd til installation og support
Vi arbejder tæt sammen med markedets førende hardware- og softwareproducenter inden for AV-løsninger. Derfor har vi altid fingeren på pulsen – og tilbyder løsninger og rådgivning i forbindelse med:
Hjemmearbejde, videokonferencer og onlinemøder er en naturlig del af arbejdsdagen. Vi tilbyder en skræddersyet løsning, hvor teknikken ikke er et benspænd, men dét, der gør din digitale hverdag mere ligetil – uanset lokation, platform og enhed.
Jo større mødelokale, jo større skærme og et mere avanceret lydsystem kræver det, når alle skal se, ses, høre og høres. Vi sammensætter løsningen ud fra dine rammer.
Uanset om mødedeltagerne tilslutter deres enheder via trådløs Bluetooth, en kablet forbindelse eller en BYOD-løsning, sikrer vi, at det spiller fra første klik.
Fra Teams og Google Meet til Zoom og Webex gør vi det nemt hurtigt at hoppe direkte ind i et online møderum – uden teknisk bøvl og ekstra opsætning.
Alle skal kunne starte, styre og deltage i møder – uanset teknisk niveau eller enhed. Helt enkelt. Derfor tænker vi brugervenlighed ind i vores løsninger.
Vi tilbyder fleksible rammeaftaler og leasingmuligheder, så din virksomhed kan få styr på møderumsudstyret uden at binde mere kapital end nødvendigt. Og er du offentlig kunde, kan du også vælge ed gennem en række SKI-aftaler – let og ligetil.
Hos ed samler vi alt fra rådgivning, levering og montering til koordine ring af driftssupport og vedligeholdelse. Det betyder færre kontakt punkter, hurtigere hjælp og en løsning, der bliver ved med at spille
For at hjælpe dig bedst muligt, har vi brug for nogle få oplysninger fra dig.