Ønsker du at frigøre tid hos dine IT-supportere, eller har du ikke egen IT-afdeling? Med en IT-helpdesk-aftale hos ed A/S kan du lade os håndtere dagligdagens IT-udfordringer og få en nyttig støtte til din organisations IT-drift.
Vores IT-helpdesk sidder klar til at hjælpe jeres medarbejdere i tidsrummet kl. 08.00 til 16.00 (fredag til kl. 15.30) på alle hverdage samt uden for almindelig arbejdstid efter aftale. Bliv klogere på vores forskellige helpdesk-aftaler og services herunder.
Fordelene ved at benytte en ekstern IT-helpdesk
Der er flere gode grunde til at overveje at outsource IT-support helt eller delvist til os. Med vores IT-helpdesk tilbyder vi en lang række fordele for din organisation:
Teknisk support fra specialiserede IT-folk
Frigør mere tid til udvikling af kerneforretningen
Skalérbar IT-support der følger med medarbejderantallet
Omkostningseffektivt alternativ til egen IT-afdeling
Fast overblik over IT-relaterede driftsudgifter
Ønsker I at frigive tid hos jeres IT-supporter?
Professionel IT-support på abonnement
Ved at tegne en helpdesk-aftale hos os kan du få den rette hjælp til at løse alt fra printerproblemer til mere komplekse tekniske problemer. Gennem et samarbejde med os kan vi agere som egen IT-afdeling eller yde teknisk support til jeres egne IT-medarbejdere, alt efter behov og interne ressourcer.
Vores IT-helpdesk er tilgængelig som en fast abonnementsaftale, hvilket for IT- og økonomiafdelingen giver et præcist overblik over, hvad det koster at holde medarbejderne kørende i løbet af arbejdsdagen. Vi tilbyder tre IT-supportaftaler, der er skræddersyet til forskellige behov:
Helpdesk Basic
Med en basis helpdesk-aftale hjælper vi med at løse hverdagens IT-problemer, hvad end det omhandler klientenheder, Microsoft, opdatering eller AV-udstyr. Vi yder teknisk support til både IT-supportere og den enkelte medarbejder.
HelpDesk Basic
inkl. 1 stk. RMM licens + With Secure elements PPP
- Telefonsupport til alle medarbejdere.
- Support og fejlservice er udbedring af de funktioner, som har fungeret tidligere, men som ved brugerens korrekt brug er holdt op med at virke.
- Prioritering af support til essentielle opgaver
- Patching af Microsoft/Office 365 licenseret software, hvis det er inkluderet i aftalen.
- Installation af Support Agent Software
- Installation og opsætning af VPN-klient (opkobling til firmaet hjemmefra)*
- Printersupport til printerdrivere
- Bruger oprettelse: Opsætning på domæne og AD
- Bruger nedlæggelse: Fjernelse på domæne og AD
- Administration af Microsoft og andre licensaftaler samt abonnementer som nævnes i aftalen.
- Opsætning af 2-faktor godkendelse i Office365
*Kræver at ed A/S har modtaget dokumentation på VPN-installationen
Helpdesk Plus
Med Helpdesk Plus-pakken sørger vi — foruden almindelig IT-support — for at holde diverse software, licenser og sikkerhedsforanstaltninger opdateret. Vi kan med andre ord agere som din eksterne IT-afdeling og sørger proaktivt for, at din IT-infrastruktur leverer optimalt i dagligdagen.
HelpDesk Plus
inkl. 1 stk. RMM licens + With Secure elements PPP
- Telefonsupport til alle medarbejdere.
- Support og fejlservice er udbedring af de funktioner, som har fungeret tidligere, men som ved brugerens korrekt brug er holdt op med at virke.
- Prioritering af support til essentielle opgaver
- Patching af Microsoft/Office 365 licenseret software, hvis det er inkluderet i aftalen.
- Installation og konfiguration af ny PC/MAC
- Opdatering af virusdefinitioner på antivirus for klienter, server, Mac
- Installation af antivirus for klienter, servere, Mac, tablets og smartphones
- Installation af Support Agent Software
- Hjælp ved virus-/ransomeware- angreb
- Installation og opsætning af VPN-klient (opkobling til firmaet hjemmefra)*
- Opdatering af Acrobat Reader
- Printersupport til printerdrivere
*Kræver at ed A/S har modtaget dokumentation på VPN-installationen
Kombiner din Helpdesk Plus aftale med en Helpdesk All-in-one og få hjælp til Serverdrift
Helpdesk All-In-One
Med Helpdesk All-In-One får du en udvidelse af Helpdesk Plus-pakken, hvor vi også dækker dine servere uanset type. Vi kan eksempelvis hjælpe med at identificere og udbedre eventuelle serverfejl, driftsforstyrrelser eller usædvanlige aktiviteter. Vi kan også sikre, at serverens operativsystem, applikationer og sikkerhedssoftware altid er opdaterede med de seneste patches, og at backup-rutinerne fungerer, som de skal.
HelpDesk All-In-One
Kan kun kombineres sammen med en Helpdesk Plus aftale
- Indeholder Helpdesk + til server
- Overvågning af servere via Itplans Support Agent.
Se detaljeret liste over pakke indhold Supportliste-og-slutbrugersupport
Der tages forbehold for ændring af priser og eventuelle tastefejl.