IT-support skal være hurtigt, nemt og pålideligt. Med vores IT helpdesk står erfarne IT-specialister klar med præcis den hjælp, du har brug for i hverdagen. Let, ligetil – og mere omkostningseffektivt.
Uanset om du vil frigøre tid hos dine IT-supportere eller ikke har egen IT-afdeling, betyder en IT helpdesk-aftale med os, at du har nem adgang til effektiv support – mandag til torsdag fra 8-16 og fredag til 15.30.
Der er flere gode grunde til at overveje at outsource IT-support helt eller delvist. Med vores IT-helpdesk tilbyder vi nemlig en lang række fordele for din organisation. - Teknisk support fra specialiserede IT-folk - Mere tid til udvikling af kerneforretningen - Skalerbar IT-support der følger medarbejderan- tallet - Omkostningseffektivt alternativ til egen IT-af- deling - Fast overblik over IT-relaterede driftsudgifter
Gennem vores tætte samarbejde med virksomheden IT-Plan tilbyder vi tre forskellige supportaftaler, så du kan få den helt rette hjælp til at løse alt fra printerproblemer til mere komplekse benspænd.
Med en basis helpdesk-aftale hjælper vi med at løse hverdagens IT-problemer, hvad end det omhandler klientenheder, Microsoft, opdateringer eller AV-udstyr. Vi yder teknisk support til både IT-supportere og den enkelte medarbejder.
Med Helpdesk Plus-pakken sørger vi — udover almindelig IT-support — for at holde software, licenser og sikkerhedsforanstaltninger opdateret. Vi agerer altså som din eksterne IT-afdeling og sørger proaktivt for, at din IT-infrastruktur leverer optimalt.
Helpdesk All-In-One er en udvidelse af Helpdesk Plus, hvor vi også dækker serverdrift – uanset type. Vi kan f.eks. identificere og udbedre serverfejl og driftsforstyrrelser eller sikre, at operativsystem, applikationer og sikkerhedssoftware er opdaterede, og backup-rutinerne fungerer.
Vi tager forbehold for ændring af priser og eventuelle tastefejl.
For at hjælpe dig bedst muligt, har vi brug for nogle få oplysninger fra dig.