Ofte bruger IT-afdelingen en masse tid på at bestille computere og tilbehør til nye og eksisterende medarbejdere, men hvorfor ikke lade medarbejderen selv gøre det og dermed frigive tid i IT–afdelingen til mere forretningskritiske opgaver?
I en skræddersyet portal med et prædefineret sortiment kan medarbejderen selv vælge det udstyr og tilbehør, de har brug for. På den måde er Choose Your Own Device-ordningen en god løsning, idet den tilgodeser medarbejdernes forskellige behov. Tidsbesparende for virksomheden, attraktivt for medarbejderen.
3 nøglefordele ved CYOD PC
1:
Faste omkostninger, da der tilbydes et standardsortiment, hvor medarbejderen selv skal finansiere en evt. opgradering.
2:
Én brugervenlig portal til online bestilling og fejlmelding.
3:
Nem og overskuelig administration uden økonomisk risiko for din virksomhed.
Tilgodeser I medarbejdernes individuelle behov?
Sådan fungerer CYOD PC ordning
Virksomheden udvælger et sortiment af enheder og tilbehør
Medarbejderen vælger den ønskede enhed (Evt. med mulighed for opgradering)
ed A/S leverer og håndterer de valgte enheder
ed Services administrerer og udarbejder en leasingaftale i forbindelse med ordningen
Ved evt. opgradering af enhederne kan differencen betales via medarbejderens nettoløn over en periode på f.eks. 36 måneder
Medarbejderen frikøber enheden, inkl. 2 års reklamationsret, dataslet og nyt image, eller vi tager enheden retur efter aftaleperioden
Vores Choose Your Own Device-løsning inkluderer en ed-bestillingsportal med leasing, administration, vedligehold, asset management, projektledelse, dataslet og certifikat.
Derudover er der bl.a. mulighed for:
Allrisk–forsikring
Returoption
Imagepålægning/Deployment