Ydelser & support

Med eget højlager på dansk grund har vi fleksible muligheder for kundetilpassede bufferlagre, som sikrer et stabilt leveranceflow og forsendelse til ind- og udland. Derudover tilbyder vi sammenpakning af IT-udstyr, så de varer, du modtager, er klar til brug. Ved større leverancer tilbyder vi levering med vores egen kurérservice.

Vi har egen montageafdeling, som hjælper med alt fra udpakning og opsætning af arbejdspladser til mere komplekse møderumsinstallationer. Vi har det nødvendige værktøj med, så du ikke behøver at sørge for noget. Vi tilbyder at tage emballagen med retur. Overlad montageopgaverne til os, og vi hjælper dig med at skabe et elegant og velfungerende kontormiljø.

Vores konfigurationsafdeling kan hjælpe med at tilpasse systemer, software og sikkerhedsforanstaltninger, så IT-udstyret er klargjort, når I modtager det. Drejer det sig om et større antal enheder, tilbyder vi imagepålægningstjenester, så dine IT-folk kan få mere overskud og tid i hverdagen.

Med vores eget bæredygtige koncept Cirkulær IT lukker vi ressource-cirklen ved at genbruge og genanvende brugt IT-udstyr. Vi håndterer hele processen på dansk jord. Lige fra logistik til datasletning, altid i fuld GDPR-compliance. Hos ed er vores bæredygtighed jeres bæredygtighed.

Ønsker du at handle IT med tanke på miljøet? Når du handler med os, handler du med en IT-leverandør, der har to certificeringer indenfor CSR og miljø. Vi holder til i et domicil, der er opført med tanke på bæredygtighed, og sammen med vores IT-leverandører kan vi tilbyde IT-udstyr og IT-infrastruktur, der har til formål at støtte op om den grønne omstilling. Derudover har vi vores egne bæredygtige koncepter Cirkulær IT og IT Life Cycle Management.

Vores store netværk af konsulenter sikrer, at I altid får de bedste kompetencer uanset hvilken opgave, I skal have løst. Om det blot er et enkeltstående projekt eller et ønske om at outsource en del af IT-driften til os, så kan vi tilbyde en løsning, der skaber værdi for jer.

Tegn en helpdesk-aftale, og lad os hjælpe jeres medarbejdere med dagligdagens IT-udfordringer, så du kan frigive arbejdstid hos dine IT-supportere. Helpdesk sidder klar til at hjælpe jeres medarbejdere i tidsrummet kl. 08.30 til 16.30 på alle hverdage, samt uden for almindelig arbejdstid efter aftale.

BRUG FOR HJÆLP?

For at vi kan hjælpe dig bedst muligt, har vi brug for nogle få oplysninger fra dig.