Din professionelle virksomhed fortjener en professionel møderumsoplevelse
Du ønsker naturligvis, at din organisation fremstår professionel i alle henseender. Derfor gøres der også tit meget ud af at indrette et flot møderum med nøje udvalgt inventar. Mødelokalet er dog sjældent komplet uden teknikken, og den bør ligeledes leve op til de høje standarder, du ønsker at fremvise.
Hos ed A/S tilbyder vi producentneutral rådgivning, der kombinerer dine unikke præferencer med vores erfaring og ekspertviden. Vi er opmærksomme på, at teknologien indenfor møderumsløsninger udvikler sig konstant. Derfor har vi også hele tiden fingeren på pulsen i forhold til nye mulige løsninger og teknologier takket være et tæt samarbejde med markedets førende hardware- og softwareproducenter indenfor AV-løsninger.
Få etableret, opgraderet eller udskiftet din møderumsløsning
En professionel møderumsoplevelse handler i høj grad om, at teknikken også er på plads. Her skal video, lyd og koblingen mellem disse helst gerne spille 100%,. Realiteten for mange er dog, at alt for ofte afbrydes forbindelsen, eller også fungerer den ikke optimalt. Du har måske før oplevet at sidde foran et grumset display og bruge din dyrebare tid på at sige: ”Kan du høre mig?” eller “Nej, nu kan jeg ikke se dig”?
Hos ed A/S kender vi både til udfordringerne samt løsningerne til at skabe et pålidelig og professionelt møderumssetup. Hvad end du ønsker at komplet transformere din nuværende møderumsløsning, har brug for at etablere et nyt setup i et møderum eller trænger til enkelte, mindre opdateringer af dit AV-udstyr, er vi klar til at hjælpe.
Vi tilbyder AV-løsninger og rådgivning i forbindelse med blandt andet:
- Videokonference
- Projektor- og skærmløsninger
- Whiteboards
- Lydsystemer
- Streaming
- Gæsteregistrering
- Tilslutningsmuligheder
- Diverse AV- og møderumstilbehør
Er I på jagt efter AV-udstyr?
Hybride arbejdspladser er den nye norm
Der hersker nok ikke den store tvivl om, at videokonferencer er blevet en endnu mere populær måde at holde møder på i løbet af de seneste år, hvor mange virksomheder også har været nødt til at omstille sig til en mere digital hverdag med en større hyppighed af online møder og hjemmearbejdsdage. Den moderne arbejdsplads er uden tvivl hybrid.
Men det kræver, at du har mulighed for at kunne holde videomøder uden at konstant løbe ind i tekniske problemer eller tage til takke med mangelfuld teknik. Din møderumsløsning bør derfor understøtte gnidningsfri collaboration mellem enheder og deltagere i mødet på tværs af lokationer. På den måde kan du nemt holde forbindelsen med andre, hvis der for eksempel er en stor fysisk afstand mellem dig, dine kunder og samarbejdspartnere, eller hvis du har kollegaer, der arbejder helt eller delvist hjemmefra eller sidder på et andet kontor end dig.
En skræddersyet møderumsløsning med udgangspunkt i dine behov
Der findes et utal af møderumsløsninger og lige så mange møderum, der kan have alle tænkelige størrelser med hver sine muligheder og udfordringer. Derfor er det vigtigt, at du får implementeret netop dét AV-udstyr, der giver bedst mening for din arbejdsgang og det enkelte møderum. Her tager vi højde for en lang række vigtige aspekter og ikke mindst specifikke præferencer til setup og udstyr.
AV-løsninger tilpasset mødelokalets størrelse og indretning
Rumstørrelsen har stor indflydelse på valget af AV-udstyr. I mindre mødelokaler kan en mindre skærm eller monitor og en enkelt højttaler måske være tilstrækkeligt, mens større mødelokaler kræver større skærme og et mere avanceret lydsystem for at sikre god synlighed og lydkvalitet for alle deltagere. Holder du præsentationer for større forsamlinger, kan det også være nødvendigt at have et setup med en projektor. Hos ed A/S kan vi levere komplette løsninger til enhver rumtype og størrelse.
Fleksible tilslutninsmuligheder
Hvordan foretrækker du og dine medarbejdere at tilslutte enhederne i mødelokalet? Nogle foretrækker eksempelvis det frie i trådløse BlueTooth-forbindelser, mens andre værdsætter pålideligheden i kablede forbindelser. For mange skal løsningen også understøtte et Bring Your Own Device-setup (BYOD), så der er mulighed for at dele skærmen fra egen PC på skærmen i mødelokalet, og så andre online også kan se det. Vi sørger for at imødekomme jeres ønsker til fleksibilitet samt specifikke præferencer til de visuelle og funktionelle elementer i møderumsløsningen.
Understøttelse af forskellige møderumsplatforme
Der kan være forskel på, hvilken møderumsplatform du, dine kunder eller samarbejdspartnere foretrækker at benytte. Hvis du bruger bestemte platforme som Google Meet, Microsoft Teams eller Zoom, skal din møderumsløsning kunne understøtte en eller flere af disse. På den måde kan du hurtigt hoppe ind i et online møderum med hjælp fra udstyret i lokalet eller din egen PC — uden nogle tekniske udfordringer. Vi kan opsætte en løsning, der kobler jeres foretrukne møderumsplatforme op på lokalets skærm-, kamera- og lydsystemer, så I med et simpelt klik kan connecte til mødet.
Mødrumsløsninger med fokus på brugeroplevelsen
Nem betjening er for mange nøglen til en god møderumsoplevelse. Det skal nemlig være let for alle at starte og styre en videokonference, uanset tekniske færdigheder eller anvendte enheder. Vi kan hjælpe med at vælge og opsætte udstyr, der tilbyder en brugervenlig grænseflade og mulighed for hurtig opkobling, så du og dine kollegaer nemmere kan undgå spildtid og frustration, hver gang I skal holde et møde.
Fleksibel finansiering af din møderumsløsning
Der er flere måder at finansiere din møderumsløsning på hos os. Vi tilbyder eksempelvis skræddersyede rammeaftaler, der gør det nemt og ligetil for din organisation at købe nyt udstyr til mødelokalerne. Leasing er en anden oplagt mulighed, hvis du foretrækker den fleksibilitet og de driftsmæssige økonomiske fordele, der følger med løsningen. Vi giver dig overblikket over de forskellige alternativer og rådgiver om, hvad de blandt andet betyder for din virksomheds økonomi.
Vi er også med på en række SKI-aftaler, så offentlige institutioner og myndigheder også har mulighed for at få en professionel møderumsløsning eller anden IT-løsning hos os.
Vi følger dig helt til dørs i vores møderumsløsninger
Hos ed A/S gør vi op i at kunne bistå dig igennem hele processen med at udstyre dit møderum med nyt AV-udstyr. Det gælder lige fra behovsafdækning og løsningsforslag til levering, montering og anvendelse i dagligdagen. Via vores eksterne konsulenter tilbyder vi en række nyttige ydelser og support, der sparer dine IT-folk for tid og besvær i forbindelse med at opsætte et fuldt udstyret møderum og sørge for, at det hele virker, som det skal.
Vi arbejder ud fra et værdisæt, der tager udgangspunkt i Tryghed, Relationer og Kundeservice. Gennem en tæt personlig kontakt og omfattende ekspertise indenfor både AV og IT generelt er du sikker på at være i gode hænder hos os. Du er altid velkommen til at tage en uforpligtende snak med os, uanset hvad du helt konkret har brug for hjælp til.