Klientenheder

Hos ed A/S er vi passionerede it-købmænd, som lever af at købe og sælge hardware og software – og det er vi rigtig gode til

Vi har hele tiden fingeren på pulsen, takket være et tæt samarbejde med hardware- og softwareproducenter, og vi køber gerne et vareparti eller to til lager såfremt det er dét der skal til, for at sikre vores kunder de rigtige priser.

Vi stiller også gerne lagerplads til rådighed som bufferlagre for vores kunder, hvis det er hér vi kan gøre en forskel. Dette er kun eksempler på hvorledes vi efterstræber at leve op til vores værdier; Tryghed, Relationer, Kundeservice.

Vi er også behjælpelige med produktrådgivning og sparring omkring køb og salg af licenser og kan med en nævneværdig omsætning og partnerstatus hos Microsoft og Adobe, byde ind med ekspertise og en skarp prissætning herpå.

DELL i samarbejde med ED leverer produkter og løsninger tilpasset din virksomheds behov.

Dell påvirker IT-industri tendenser

Dell er blandt de forreste i forhold til standarder og teknologier gennem branchegrupper og strategiske partnere. Dell partner i stedet for at konkurrere, med top industri teknologileverandører. Disse partnerskaber giver Dell et unikt bredt perspektiv på IT-landskabet. Dells forsknings- og udviklingsaktiviteter omfatter hele verden, drevet af nogle af branchens førende produkt designere og ingeniører. Kernen af Dells tilgang til innovation er forpligtelse til at levere nye og bedre løsninger, der direkte vedrører kundernes behov.

Teknologi

Fra enheden til datacentret til cloud, kan Dells løsninger hjælper dig med at træffe hurtigere, mere informerede beslutninger, strømline din it-drift, øge slutbrugernes produktivitet og holde dine data sikre.

Service

Uanset om du har brug for hjælp med strategi og implementering, har brug for IT eller business konsultering, eller ønsker at anvende services, der tager belastningen fra dine it-medarbejdere, Kan Dell og ED-data levere ekspertrådgivning og support.

Industrier

Dell kan hjælpe med at innovere din virksomhed og overgå konkurrenterne med specialiserede løsninger funderet i dyb branchekendskab, der tilpasses i forhold dine specifikke udfordringer.

ed er Autoriseret Apple forhandler og DEP-Partner.

Som Autoriseret Apple forhandler og DEP-Partner, er ed garant for omkostningseffektiv håndtering af såvel store som små leverancer af Apple hardware.

Uanset om du som privat virksomhed eller offentlig institution, står foran en større investering i Apple computere, iPads eller iPhones, vil ed A/S med udgangspunkt i Apple´s Device Enrollment program kunne forestå en strømlignet deployering af enhederne.

Ready, set, deploy

Deployering af virksomhedens devices er ikke længere forbundet med manuel konfigurationsprocessor og brugerne er “på” med det samme!

IT-Afd. er slet ikke i berøring med enhederne!

Med DEP-programmet sker deployering af større mængder iPads, iPhones eller Macs ganske problemfrit. MDM-indrullering af enhederne sker automatisk i samme øjeblik de aktiveres 1. gang – dvs. konfigurering af kontoindstillinger, apps og adgang til virksomheden sker “over the air”. Der er ikke behov for “staging” og IT-afd. vil ikke skulle bearbejde enheden, for at fuldføre opsætning forinden udlevering til medarbejderen/eleven.

Strømlinet opsætning

DEP Programmet gør det nemt at komme i gang med brugen af iPad, iPhone eller Mac. IT-afd. konfigurerer enhederne via en MDM løsning såsom AirWatch eller Apple Profile Manager og brugerne bliver guidet gennem aktivereringsprocessen via den integrerede instillingsassistent. IT kan strømligne opsætningsprocessen yderligere, ved at specificere hvilke steps indstillingsassistenten skal springe over – eks. Apple-id, adgangskode eller servicevilkår.

Trådløs “Supervision”

Via DEP anbefaler vi at “Supervise” de udleverede enheder “over-the-air” Er en enhed “Supervised” giver det flere muligheder for styring af, hvad det skal være muligt at benytte enheden til. Skal der eks. sættes restriktioner op, således man ikke kan slukke visse features eller slette visse programmer til specifik tilpasning af konfigurationer og funktioner.

  • Kom i gang med disse enkle trin:

Tilmeld dig

Tilmeld dig “Tilmeldingsordningen for enheder” (DEP) ved at oprette en konto i Apples implementeringsordning og afgiv enkelte oplysninger om din virksomhed, herunder oplysninger om hvorvidt hardware købes direkte hos Apple eller gennem en autoriseret Apple-forhandlere såsom ed A/S, der deltager i ordningen.

Oprettelse

Opret ekstra administratorkonti til personer, som er ansvarlige for administration og konfiguration af dine virksomhedsejede enheder.

Link

Lav et link fra DEP-websitet til dine fysiske MDM-servere. En totrinsbekræftelse anvendes til sikker autorisation af en MDM-server.

Tildel

Tildel enheder til din virtuelle MDM-server med serienummer eller ordrenummer. Du kan endda indstille nye enheder til automatisk at blive tildelt til en virtuel MDM-server, som du angiver.

  • Kontakt os for en dialog omkring hvorledes vi kan hjælpe dig igang med DEP.

Lenovo leverer i samarbejde med ed produkter og løsninger, tilpasset din virksomheds behov.

Lenovo T Thinkpad-serien

Ydeevne og holdbarhed i Lenovo’s førende serie af bærbare computere.ThinkPad T-seriens fremragende design og enestående teknik samt prisbelønnede tastaturer,der kan tåle spildt væske,exceptionelle sikkerhedsfunktioner og stor ydeevne gør disse bærbare computere til nogle af de bedste på markedet.

Denne tynde og lette 15,6″ bærbare computer til professionelle sætter nye standarder med de nyeste processorer og det nyeste operativsystem, masser af hukommelse og storage, fremragende skærm og lyd samt en fantastisk batteridriftstid.
Stationær ThinkCentre M700 Tiny

ThinkCenter M700 Tiny er en lile men kompakt stationær computer. Den tilbyder støtte til standard VESA mounts og Tiny-in-One-konfigurationer – som omdanner din pc til en pladsbesparende modulopbygget alt-i-en maskine.

Maksimer produktiviteten med display understøttelse af op til tre skærme. Den simple navigation mellem programmer bidrager til at reducere fejl og forbedre produktiviteten når du udvider displayet til flere skærme. Kort sagt – ThinkCenter M700 er en fantastisk computer til professionelt brug.

ed leverer i samarbejde med FUJITSU produkter og løsninger der opfylder din virksomheds behov.

FUJITSU Notebook LIFEBOOK.

Leder du efter en kvalitets og pålidelig notebook eller Ultrabook ™ til forbedre dit arbejde, uanset, hvor du er? Fujitsu Notebook LIFEBOOK portefølje understøtter din virksomhed med entry-level og kraftfulde individuelle løsninger.
Omfattende indstillingsmuligheder for hver notebook giver ultimativ fleksibilitet. Hver FUJITSU notebook leverer højeste pålidelighed, drevet af en unik kombination af tysk finmekanik og japansk kvalitet, støttet af 30 års erfaring.
Du kan vælge og konfigurere denne bærbare pc til din virksomheds individuelle behov og udnytte fordelene af unikke funktioner og løsninger.

FUJITSU skærme

Den omfattende Fujitsu Display portefølje tilbyder den rigtige skærm til ethvert miljø. Brugervenligt design med enestående ergonomi danner rammerne for et behageligt arbejdsmiljø.
Banebrydende ydeevne, kombineret med effektive og miljøvenlige funktioner, brugervenlighed og tilslutningsmuligheder udgør en stor værdi for din virksomhed.
Plus, når du vælger Fujitsu Displays hjælper det med at oprette en fremragende funktionel og attraktiv it-arbejdsplads skræddersyet til dine behov.

Jabra
Jabra producerer en række industriledende headset til virksomheder og professionelle brugere.

Jabra leverer stærke fordele til virksomheder ved at give dem mulighed for at:
Øge produktiviteten:

Håndfri headset lader folk multitaske, mens de er på et opkald, hvor de eksempelvis tager noter eller tjekker detaljer. Jabra forstærker denne produktivitet med forbedret lydkvalitet, hvilket skaber en bedre oplevelse for både ansatte og kunder med mere produktive opkald.

Imødekomme nye kommunikationsteknologier:

Virksomheder, der tænker fremad, er åbne overfor unified communications og sociale medier på kontoret; Jabra hjælper virksomheder og ansatte med at få det meste ud af de nye teknologier – og dette vil være med til at maksimere investeringens afkast.

Supportere mobile og fleksible arbejdspladser:

Jabra’s innovative teknologi supporterer en bred række af enheder, så ansatte kan medbringe egne enheder på arbejde eller på hjemmekontoret samt bruge tablets eller bærbare computere uden for kontoret, hvor de stadig føler sig en del af teamet og forbundet med kollegaer.

Reducere sygedage:

Håndfri headset betyder en ende på at sidde med vuggende telefoner på skulderen eller for at håndholde dem i en længere periode. Et svensk studie afslørede, at 26% af respondenterne hævdede, at de ikke længere havde smerter i deres nakke og ryg efter at have fået et headset.

Forbedre medarbejderfastholdelsen

Ved at gøre det nemmere for ansatte at gøre deres arbejde, forbedrer Jabra’s headset motivationen og reducerer samtidig udskiftningen i ansatte.